Dive Zero Photo Contest

Temmuz 03, 2009


Bir önceki blog yazımda “Dive Zero TV Photo Contest”den bahsetmiştim. Dive Zero TV’nin facebook’daki fotoğraf yarışması, 900 küsur üyesi var ve üyelerden bazıları benim çok başarılı bulduğum sualtı fotoğrafçıları (Velhasıl : Fiona Ayerst, Amanda Cotton, Nicholas Samaras, Becky Kagan, Cathy Church ve daha bir çoğu)
İyi-kötü bir çok fotoğraf yükleniyor ve üyeler beğendikleri fotoğrafın altına “vote” yazarak oy veriyorlar, Dive Zero TV Rob Lysak’a ait ve bu yarışmayı da çok güzel yürütüyor, facebook’da olan bir yarışma olmasına rağmen sponsor buluyor ve kazanan mutlaka ödül alıyor, iki ay önce Cozumel’de üç günlük otel ve dalış konaklaması ödüldü, bu ay fotoğraf ekipmanı için bir çanta... Kazanan aynı zmanda Dive Zero TV’nin kapağı oluyor. Hiçbir şey kazanamasanız bile, güzel arkadaşlıkar kurmanıza vesile oluyor.
Geçtiğimiz ayın konusu Abstract Photography idi, yani soyut sualtı fotoğrafçılığı ve süpriz bir şekilde hem birinci hem de üçüncü seçilen fotoğraf bana aitti.
Hediye ya da birinci gelmekten öte Cathy Church’in fotoğraflarım hakkında güzel yorumlarını duymak ise en güzel ve onur verici olandı.
Birinci olan fotoğrafım, Fluted Giant Clam
Genelde kahverengi tonlu olanlarına sık sık rastlıyorum ama bu renk tonunda olanına nadir rastlanıyor. Bu fotoğraftan sonra bir tane bile bu renklerde olanını gördüğümü hatırlamıyorum İlk gördüğüm fırsatta bir kaç kare faha fotoğraf alacağım.
Üçüncü olan fotoğrafım, Napoleon Wrasse
Güneşli bir günde teknenin hemen altında bir kaç metreyi geçmemişken çektiğim bir Napoleon fotoğrafı, güneşten dolayı ışıl ışıldı, ışık sadece kuyruk kısmına vuruyordu, yüzü karanlıkta kalıyordu. Fotoğrafın kuyruk kısmını kropladım ve fotoğrafı 90 derece döndürdüm, ortaya bu sonuç çıktı.
Facebook'ta Dive Zero Photo Contest'e ulaşmak için buraya
Dive Zero TV'nin web sayfasına ulaşmak için buraya
Facebook'da bana ulaşmak için buraya
tıklayabilirsiniz.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe