...gidiyorum




Uzun zamandır bir şeylar yazmıyorum. Epeyce şey değişti, epeyce kararlar alındı...En önemlisi, bi çılgınlık yaptım ve (aslında bu yeni bir şey sayılmaz, 1,5 senedir alınması beklenilen bir karar)Sharm'a yerleşmeye karar verdim. Riviera'dan ev tuttum, Sean ile aynı sitede, epey yakın oturacağız. Dün depozit ve ilk ayın kirasını yatırdım. 13 Haziran'da gidiyorum. İlk iki hafta bölgeyi öğrenmek ve video stoğu yapmak için dalışlar yapacağım. Sonrası ise belirsiz. Dive Africa'da türk gruplara sualtı rehberliği yapacağım ve eğer videolarımı Sean'ın benim için görüştüğü şirket beğenirse, orada videographer olarak çalışacağım.
Kafamda gitmek ve gitmemekle ilgili binlerce tereddüt var, fakat bunların hiçbirini düşünmüyorum ve tüm tereddütlerimi görmezden geliyorum.

"Yaşasın Hayat" bu hafta son kez ekrana gelecek. 3 ay kadar yaz dönemi tatiline giriyor, Cinemania ise Haziran'ın ikinci haftası, yaz dönemi tatiline girecek. Bilmiyorum televizyonu özler miyim? Ki bu sorunun cevabı şimdiden evet... Ne olacak , ne bitecek bilmiyorum... Bir şeyler düşünmek istemiyorum, sadece yaşamaya devam işte...

Liseli kızın günlüğü gibi bir yazı oldu.(Utanıyorum kendimden)
İki-üç gün sonra görüşmek üzere...

Yorumlar

  1. hayatta verilen kararlar yaşanmışlıklar üzerine mi olmalı yoksa yaşanacakları planlamak mı olmalı vermiş olduğun yaşam alanı kararını onaylamıyorum sen seni sevenleri senin olanları bırakıp gitmeyi tercih ederek başkasının hayatında olmayı kendi hayatında olmaya tercih ediyorsun.

    Lütfen sen sen olmaktan vazgeçme...

    YanıtlaSil
  2. selam lita
    blogtaki yazını okuyunca izinle yorum yapmak istedim seni hiç tanımıyorum ama tanımak isterdim tahmin ettiğin gibi vermiş olduğun bence yanlış karardan seni vazgeçirmek için seni tsnımsk isterdim.
    kim oluyorumda sana böyle birşey söyleme hakkını görüyorum kendimde değil mi :)
    sözün kısasını söyleyeyimde kafı uzatmayayım.
    ben 37 yaşındayım ve hayatımın en yanlış kararını verdiğimde 25 yaşındaydım eski sevgilimin yaşadığı ülkeye giderek orada onun gözü önünde yaşadığımı onsuz nasıl yaşadığımı ispatlamak istemiştim bunu yaparken nelerden vazgeçtiğimi bildiğimi sanıyordum eğer geride annemi bıraktığımı ve bir daha onu göremeyeceğimi bilseydim gitmezdim her anımı onunla geçirirdim o son nefesinde yanında olmayı isterdim.Senin hayatta kimin var kimlere tutunuyorsun bilmiyorum ama ben gittiğimde en önemli insanımı kaybettiğimde yalnızdım ve artık hep yalnızım.
    neyse bir vicdan muhasebesinin içine seni çekmek istemiyordum üzgünüm ve özür dilerim .
    sana sadece vermiş olduğun bu kararın gerçek sebeplerini kendine itiraf etmeni dilediğimi söylemek istediğim için yorum yapmak istedim ne olur bir daha düşün ve olmak istediğin yer neresi kararını tekrar ver.
    Benim yaptığım yanlışı yapmamanı dilerim umarım geç kalmamışımdır.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar